Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát szalai peter indította 7 éve
Sziasztok
Renault 19 1.4 benzin 1994 es évjárat
Sajnos vezermiszij szakadás tortent minden tanacs illetve tapasztalat erdekelne
Koszonom elore is
Hozzászólások eddig: 7
szalai peter üzente 7 éve
Tolnai István üzente 7 éve
Tehát nemvolt egy pici forgács sem, igy valóban megúszhattad.
a gyújtást nem kell beállítani, mert az fix, vagyis ha nemvolt levéve az érzékelő a motor és a váltó között lévő kábel akkor semmi tennivaló, azt vissza kel tenni ha levetted, mert onnan jön a megszakítás, a megszakítóban csak egy elosztó van, abba nincsen megszakító csak a szikrát ossza el, tehát azzal se kell tenni semmit, ha csak nemvolt vele bajod.
A kábeleket tedd a helyére, a megfelelő sorrendbe, és ha minden rendben van, pöccre fog indulni.
szalai peter üzente 7 éve
Tolnai István üzente 7 éve
Ha ez igaz, akkor baromi nagy szerencséd van ! szerintem mindenki egyet ért velem :-)
Ettől függetlenül néhány jó tanács.
A vezérmű szíj cseréjekor ki kell cserélni a szíjat, a vízpumpát a feszítő görgőt, és a szükséges ilyenkor hozzáférhetsz a főtengely szimeringhez tehát azt is .
Még arra figyelj azért, hogy ha használod az autót bármi ismeretlen fellépő legkisebb zaj koppanás ,azonnal állítsd le míg meg nem tudod mi volt az.
Előfordulhat olyan hiba ami nem most jelentkezik, ,kicsit megvárat.
PL. elfolyik az olaj, és észreveszed ,leállítod, de a csapácsak csak hónapok múlva fognak jelezni, hogy baja van a motornak. amikor leengeded az olajat és olyat halasz a feltöltés után, hogy az első pillanatokban kopog a motor, de aztán elhallgat .A baj már ott van !!!! ez csak egy példa de lehet ilyen máshol is.
szalai peter üzente 7 éve
Kék Hal üzente 7 éve
Uhh, hogy a fenébe tudott elszakadni? Nem tartottad a csereperiódust? Sajnos ne sok jóra számíts,mert a vezérlés a motor lelke!!!!!
Tolnai István üzente 7 éve
az a kérdés először is, mennyire gyorsan ált le a motor !!!!!!!!!!
meddig forgott míg meg nyugodott ?
Ez biztosan nagyban befolyásolja a kár nagyságát.
Számolni kell törött szelepekkel ,elgörbült vezértengellyel, törött szelep emelőkkel stb.
Lényegesen nagyobb a baj, mint az kérdésből látszik.
mindenképen meg kell bontani a motort felülről, és akkor lehet többet tudni, ha szerencség van, semmi nem történt de ha nem akkor sokba fog fájni.
Teljesen átt kell nézni a motort, és nem ártana egy megbízható szerelő !
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás