Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Renault 19 FAN Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Renault 19 FAN Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Stefanits Márton indította 8 éve
A kérdés hogy mit változtat a függőleges ill.a vízszintes állás?Aki tudja kérem segítsen.
Hozzászólások eddig: 10
Tolnai István üzente 8 éve
Igy van !
Nekem szintén gyakran kelet takarítani, ezért aztán meguntam a folytonos légtelenítéseket, ami elég sok időt vesz igénybe ennél a tipusnál, szerintem igen bonyolultra sikeredett a hűtő rendszer.
Több a vízcső a motortérbe mint maga motor :-) szóval elég sok helyet foglal, és bonyolult, de ha az a cső télen dugul el akkor még a fűtés is sokkal gyöngébb lesz.
A javaslatom : szerezz be kétféle rozsdamentes vascsövet, a gumicső méreteinek megfelelően, de a vékonyabb vége az hajlított legyen, mert a miatt áll nekem a cső olyan hülyén, mert a gumi csövet kelet úgy elvágnom, hogy elvihető legyen hátra.
És a vékony cső ami felfelé áll az is a cső keresztmetszetével azonos legyen.
Ha egybe van a cucc akkor egészen szépen össze lehet állítani egy elosztót oda .
A gumicsövekre nagyon vigyázz, mert egy db csövet rendeltem egyszer a márkaszervízbe, aminek az egyik vége vastagabb az egész kb 40 cm és 16 .000 Ft ot kértek érte !
Irj bátran ha gondod van, álltalábe reggel benézek minden nap, de ha nincsen valamire idő és azonnal kell segítség keresd be a " segítség " rovatot, ott rengeteg dologról találsz tapasztalásokat másoktól is. :-)
Stefanits Márton üzente 8 éve
Stefanits Márton üzente 8 éve
Tolnai István üzente 8 éve
A felfelé ágazó eredeti gumírozott vékony cső ami eldugul.
Itt egy 3 db ból álló csövet hegesztettem, mert felfelé kell a vékony csak most kb 8 -9 mm a belső átmérője, a másik fele ami a motor felé megy az vastagabb, és egy kicsit vékonyabb ami lefelé megy a motor mögé.
Ezt az egészet lehetett volna finomabbra is készíteni, de nagyon kellett az autó nem volt időm rendesen bíbelődni vele, de már vagy 4 éve ha nem több így van és nagyon jól működik.
Az eredeti cső egy kanyarral megy a motor mögé oda eredetileg egy görbe ugyan ilyen cső darab kelet volna de mint mondtam nemvolt idő .
Tolnai István üzente 8 éve
Tolnai István üzente 8 éve
Meglesz még ma felteszem, és közbe megtaláltam azt a rész amit levágtam így könnyen azonosítható lesz .
Stefanits Márton üzente 8 éve
Stefanits Márton üzente 8 éve
Tolnai István üzente 8 éve
Nekem 11 éve van egy ilyen autóm, de nem tudtam érdemi dolgot találni.
Lehet, van valami funkciója, de nem komoly semmit nem változik az autó működése a kinyitom vagy bezárom azt a szelepet.
Része a hűtő rendszernek, eltudom képzelni, hogy esetleg télen jobban tud fűteni vagy nyáron jobban hűt még nem tudtam a több mint 120000 Km alatt rájönni :-)
Ha esetleg a hütésel gond adódna ne itt keresd a hibát .
Viszont még eddig nem írtam arról, mire jöttem rá a motor előtt lévő elosztó vezetéknél.
A motor a fűtőtest és a tartály közötti vezetékről beszélek, lefotózni nem érdemes mert én átalakítottam.
A felfelé irányuló vezeték eltud dugulni ami igen megtudja keseríteni az ember életét,mire rájön, miért nem megy körbe rendesen a hűtő folyadék .
Ja még annyit a vezeték Kb 3 mm átmérő ezért a fagyállóban lévő kicsi szennyeződés simán eldugítja .
Látni nemlátod, csak ha belefuljsz a csőbe , olyan mint mikor a benzin mondjuk 2 évig a tartályban van minden eldugít.
Stefanits Márton üzente 8 éve
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás